zondag 12 december 2010

Prettige Sinterkerst en een gelukkig nieuwjaar!

Toen Sinterklaas het land weer uitvoer met zijn mooie stoomboot zoals hij elk jaar weer doet na vijf december, zetten veel mensen de kerstboom alweer in de kamer. Maar wij niet. Wij, de BogermanBende (Oftewel de BB) -Zo heb ik ons net gedoopt- moesten nog Sinterklaas vieren. De reden: WIE WIL NOU NIET SURPRISES MAKEN EN SINGSTAR DOEN EN TROEP. De echte reden: We hadden toetsweek in de echte Sinterklaasweek. Hoezo slecht geplant. Mijn verlanglijstje:
1. Fotolijstjes. Daar kun je nooit genoeg van hebben. Ik heb er al teveel die ik niet gebruik, maar dat maakt niet uit x3 En dan niet zo'n eenling fotolijstje, maar zo'n ding die je op de muur kunt hangen ofzo en waar je meerdere foto's in kunt doen. Kennelijk kun je die goedkoop bij de Action halen ofzo x3
2. Een zwarte bloem die ik in mijn haar kan klippen voor bij mijn jurk. WANT HIJ IS MOOOOOOOOOI. Oké. Dat moest ik kwijt.
3. Zo'n poster ding die je bij de Xenos kunt halen. Ze zitten dan in zo'n groot scherm ding en die kun je dan omslaan en dan kun je naar het nummer kijken. Dan kun onder die kast naar rollen met posters kijken en daar staat dan dat nummer op.
4. Cadeautjes op Café House. Oké. Dat slaat nergens op. Die hoeft niet hoor xD
5. Goede cijfers op de toetsweek. Dus leraren omkopen =D
6. Een nieuwe headset. Oh shit. Die is te duur. Er is nog geen manier uitgevonden om iets van 20 euro om te toveren in iets van 5 euro.. Ach ja xD
7. SIERADEN ZIJN ALTIJD LEUK
8. Veel gezelligheid
9. Geen sneeuw. ALSJEBLIEFT GEEN SNEEUW. -Hoe je dat kan regelen.. Geen idee.. Doe je best zou ik zeggen xD)
10. Typex troep. Want witte papiertjes over fouten heenplakken is ook niet de ideale oplossing.
Later toegevoegd:
OH OH OH! Ik was ijskoffie vergeten op het lijstje te zetten. Ik vind de cappucino versie heel lekker :F
Maar goed. We hadden uit enthousiasme al lang van te voren lootjes getrokken, en ik had Djoke. En dat vond ik helemaal niet erg. Omdat ik alles altijd uitstel moest ik zaterdag nog beginnen met mijn surprise. Ik had de cadeautjes wel gekocht. En na wat geruzie met het fotolijstje was ik klaar met het cadeautje en toen had ik ook nog mijn surprise met wat hulp van mijn moeder in elkaar geprutst. Een prachtig fototoestel. -Kuch.-
Zondagochtend kwam Djoke als eerste. -Wanneer niet..- Maar dat was wel gezellig x3 En toen kwamen ook Amarens en Merlyn al heel snel. En wat ga je dan doen? Natuurlijk. Over Anime praten. Veel anime x3 Uiteindelijk kwamen ook Melissa en Elise en moesten we nog wachten op Rosa. Dus wat ga je dan doen: SINGSTAR. Dat was hartstikke leuk. En toen kwam Rosa ook. En begonnen we maar gelijk met de cadeautjes. Dat deden we doormiddel van Kingsgame. Hoewel dat niet echt heel bijzonder ging. Degene die de K had mocht een surprise uitzoeken. De eerste surprise die tevoorschijn kwam was het grote meesterwerk van de dag. Melissa had het gemaakt en het was voor Amarens. Het was een megamooi podium waar de leden van All Time Low opstonden. Het was echt ontzettend mooi! Maar goed. Er waren nog veel meer hele mooie surprises x3 En dat was echt heel leuk. Samen zijn we echt heel erg creatief. Ook kun je van bepaalde surprises een heel ander voorwerp maken. Bijvoorbeeld van een pepernoot een mand voor de hele lieve schattige katjes Diesel en Pip -Hè Melis?- Ik kreeg zoals ik zo graag wilde een mega ijskoffie. En niet een normale: EEN STARBUCKS. Hij was echt heel mooi. En daarin zat een bloem voor in mijn haar zodat mijn kerstgala outfit helemaal af is! Dankje Amarens!
Toen we klaar waren met de surprises gingen we nog singstar doen. En dat was leuk. En uiteindelijk moest iedereen weg. En dat was minder leuk. Maar, het was wel echt heel erg gezellig en we moeten dit volgend jaar zeker nog een keer doen!

Foto's:

Met de surprises =D

Uhm.. Zonder de surprises?

Ons zesjes x3

Oh God. Elise O.o

Let's plet Melissa!

1 opmerking:

  1. Haha... ik zal ook eens niet de eerste zijn :P
    Op die foto's staat mijn fotolijstje steeds en hij valt best op :$ sorry...
    Voor de rest... hippe foto's en het was natuurlijk supers!!!

    BeantwoordenVerwijderen